tirsdag 31. januar 2012



Avreise 9.januar 2012:

Reiste fra Værnes 14.15 og hadde en 22 timers lang tur foran meg. Med mellomlanding på gigantiske Frankfurt Lufthavn var jeg litt usikker på hvordan det hele skulle gå, men alt gikk strålende (for alt utenom en liten lufttrykk/deodorant-ulykke på toalettet)! Så ble jeg hentet av Trond og Victoria på flyplassen i Cape Town.
Fantastisk herlig å være tilbake her, må virkelig si at de av dere som ikke har vært her enda VIRKELIG går glipp av noe!

Dag 1 i Cape Town ble en ganske rolig dag med litt shopping på Waterfront, noen mojitos, en tur til dammen og en deilig middag i Camps Bay.

Herlige Cape Town!




Den beryktede dammen!

Mojitos på cubanske Buena Vista.



Senere på kvelden på Tuscany.

Dette er fra de dagene jeg ikke giddet å dra med meg speilreflekskameraet rundt så alle bildene er tatt med iPhone, derfor er kvaliteten på bildene eganske dårlig. 

Hilsen Julie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar